Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
nieokreślona
(9)
Placówka
Wypożyczalnia Kołaczkowo
(4)
Wypożyczalnia Borzykowo
(1)
Wypożyczalnia Grabowo Królewskie
(1)
Wypożyczalnia Sokolniki
(3)
Autor
Fonfara Krzysztof
(1)
Knecht Zdzisław (1938- )
(1)
Kramer Teodor (1926-2014)
(1)
Miechowicz Maciej
(1)
Musiałkiewicz Jacek
(1)
Nowak Marta (finanse)
(1)
White Sarah
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(5)
Temat
Kobieta
(847)
Rodzina
(428)
Miłość
(388)
Tajemnica
(354)
Relacje międzyludzkie
(334)
Marketing
(-)
Powieść polska
(322)
Przyjaźń
(318)
Powieść amerykańska
(284)
Literatura dziecięca polska
(273)
II wojna światowa (1939-1945)
(243)
Literatura polska
(228)
Powieść angielska
(205)
Trudne sytuacje życiowe
(193)
Zwierzęta
(183)
Zabójstwo
(177)
Sekrety rodzinne
(176)
Śledztwo i dochodzenie
(174)
Rodzeństwo
(173)
Relacja romantyczna
(156)
Literatura młodzieżowa polska
(152)
Uczucia
(151)
Wybory życiowe
(140)
Małżeństwo
(139)
Policjanci
(136)
Dzieci
(116)
Poezja polska
(116)
Osoby zaginione
(115)
Matki i córki
(108)
Lektura szkolna
(107)
Język polski
(102)
Życie codzienne
(102)
Psy
(91)
Opowiadanie polskie
(89)
Powieść francuska
(88)
Powieść obyczajowa
(87)
Magia
(85)
Polska
(85)
Franklin (postać fikcyjna)
(82)
Seryjni zabójcy
(80)
Boże Narodzenie
(79)
Historia
(78)
Nastolatki
(76)
Dziennikarze
(74)
Ludzie a zwierzęta
(74)
Wojsko
(74)
Powieść niemiecka
(72)
Żydzi
(72)
Pisarze polscy
(71)
Literatura dziecięca
(70)
Władcy
(69)
Uprowadzenie
(68)
Dziewczęta
(67)
Wojna 1939-1945 r.
(66)
Przestępczość zorganizowana
(64)
Arystokracja
(62)
Literatura angielska
(61)
Poszukiwania zaginionych
(61)
Dziecko
(60)
Pisarze
(60)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(56)
Dziadkowie i wnuki
(55)
Lekarze
(55)
Wakacje
(55)
Dramat polski
(54)
Ojcowie i córki
(50)
Zemsta
(50)
Literatura dziecięca angielska
(49)
Polacy za granicą
(49)
Prowincja
(49)
Samotne matki
(49)
Wsie
(49)
Literatura amerykańska
(48)
Marzenia
(47)
Koty
(46)
Powieść historyczna
(46)
Prywatni detektywi
(45)
Kucharstwo
(43)
Zdrada małżeńska
(42)
Duchowieństwo katolickie
(41)
Podróże
(40)
Powieść młodzieżowa polska
(40)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(40)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(39)
Pamiętniki polskie
(39)
Powieść rosyjska
(39)
Uczniowie
(39)
Politycy
(38)
Wielkopolska
(38)
Zdrada
(38)
Kłamstwo
(37)
Samotność
(37)
Życie seksualne
(37)
Literatura
(36)
PRL
(36)
Spadek
(36)
Wojna
(36)
Ludzie bogaci
(35)
Mężczyzna
(35)
Nauka
(35)
Policja
(35)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(3)
Podręczniki
(2)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Specyfika zachowań nabywców instytucjonalnych skłania do przyjęcia marketingu partnerskiego jako podstawy działań rynkowych firmy. W książce podjęto zatem próbę odpowiedzi na pytanie: „Jak skutecznie działać na rynku przedsiębiorstw?”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kołaczkowo
O dostępność zapytaj w placówce: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingiem / Zdzisław Knecht. - Wyd. 3. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2008. - 224 strony : ilustracje ; 24 cm.
(Marketing.)
Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnących zgłębić meandry tej trudnej sfery zarządzania, jak i studentów uczelni wyższych jako podręcznik do zarządzania marketingiem. Jej struktura jest zgodna z minimum programowym opracowanym dla kierunku „zarządzanie". Książka zawiera wiedzę teoretyczną popartą licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Autor przedstawia takie zagadnienia, jak: istotę, funkcje i proces zarządzania marketingowego, jego organizację, cele marketingowe, planowanie strategii marketingowej, kontrolowanie planu, specyfikę motywacji w działalności marketingowej, powstawanie i rozwiązywanie specyficznych konfliktów w marketingu oraz nowe wyzwania, przed jakimi stają menedżerowie przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Sokolniki
O dostępność zapytaj w placówce: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wydanie 3 zmienione. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2000. - 238, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
Podręcznik do przedmiotu marketing.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kołaczkowo
O dostępność zapytaj w placówce: sygn. 33 (1 egz.)
Wypożyczalnia Sokolniki
O dostępność zapytaj w placówce: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Jacek Musiałkiewicz. - Warszawa : "Ekonomik", 2000. - 190 stron ; 21 cm.
Podręcznik dla uczniów liceów ekonomicznych i słuchaczy policealnych studiów zawodowych, zdobywających zawód technika handlowca i technika ekonomisty.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Borzykowo
O dostępność zapytaj w placówce: sygn. 33 (1 egz.)
Wypożyczalnia Grabowo Królewskie
O dostępność zapytaj w placówce: sygn. 33 (1 egz.)
Wypożyczalnia Sokolniki
O dostępność zapytaj w placówce: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka składa się z czterech rozdziałów, w których przedstawiono: działalność marketingową przedsiębiorstwa wraz z psychologicznymi i zarządczymi aspektami marketingu, filozofię controllingowego zarządzania marketingiem na tle całego systemu controlllingu przedsiębiorstwa, bazę informacyjną controllingu działalności marketingowej oraz instrumenty controllingu działalności marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kołaczkowo
O dostępność zapytaj w placówce: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Sarah White ; przeł. Maciej Miechowicz. - Poznań : Rebis, 2002. - XXVII, [1], 478, [1] strona : il. ; 23 cm.
(Dla Żółtodziobów...)
Marketing staje się coraz bardziej niezbędnym elementem sukcesu firmy małej i dużej. Posługując się przykładami różnych firm, autorka przedstawia ich sposób analizowania sytuacji, opracowywania twórczych planów strategicznych i wcielania ich w życie. Prezentowane przez nią metody są połączeniem teorii szkół biznesu i podejścia praktycznego. Atutem książki jest również to, że najróżniejsze zagadnienia marketingu są opisane zrozumiałym językiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kołaczkowo
O dostępność zapytaj w placówce: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej